Naš sistem kvaliteta
Sistem kvaliteta koji poštuje zahtjeve ISO 9001:2000 implementiran je u svim organizacionim dijelovima tvrtke i odnosi se na sve procese i djelatnosti Hidrogradnje.
Osnovni temelji za ciljeve strategije upravljanja kvalitetom je ispunjenje svih zahtjeva naših klijenata i neprestano poboljšavanje naših vlastitih performansi. Naš sistem upravljanja kvalitetom je koncipiran tako da omogućava kvalitetno upravljanje našom organizacijom. Sistem upravljanja kvalitetom je dio budućeg integriranog sistema koji će poštovati i zahtjeve odgovarajućih standarda koji se odnose na okoliš i bezbjednost na radu.
Naša politika kvaliteta
Hidrogradnja je opredijeljena da uspostavi, održava i neprekidno poboljšava svoj sistem upravljanja kvalitetom, usklađen sa zahtjevima standarda ISO 9001:2000 u cilju:
• Postizanja visokog zadovoljstva klijenata – kvalitetom naših usluga građenja i naših proizvoda, poštivanjem ugovorenih rokova i budžeta
• Obezbjeđenja visokog zadovoljstva uposlenih – dobrim uvjetima rada, životnim standardom i mogučnošću za stručno usavršavanje i napredovanje u karijeri
• Očuvanja životne sredine – reduciranjem i eliminiranjem štetnih utjecaja na okoliš, racionalnom potrošnjom energije i poštivanjem svih zakona o zaštiti životne sredine relevantnih za naše aktivnosti i lokacije na kojima poslujemo
• Smanjenje troškova – kontinualnim poboljšanjima efektivnosti i efikasnosti svih poslovnih procesa
• Obezbjeđenja pouzdanih isporučilaca – uspostavljanjem i njegovanjem partnerskih odno